måndag 18 augusti 2014

Och lite bilder vad som hänt på gården i sommar.

Nu orkar jag inte skriva ett till inlägg så ni får bara lite bilder... Men tänkte: När jag ändå är igång.. Fina meningen som sägs så ofta som en halvlögn.


hemmabyggda staketet med spillvirke från gården. byggd med hjälp av Hanni, Jule, Karli, Pappa och Aron. TACK!
rosenkvitten
planterat humle som ska dölja fula flaggstången.
mitt lilla land som är så grön. haha. 
kålen ser verkligen inte ut så längre efter att kållarver har typ ätit ALLT!!
Staket innifrån med min första alldeles egna bil. BERLINgo eller Ingo.
frilandsgurka.
och Alfons håller koll så inget oväntat händer.
Japp. En annan gång kanske jag berättar om andra äventyr från min sommar och kanske lite om permakulturkursen. Men det är så tröttsamt det här med bloggandet efter ett tag. och sjukt tidsintensivt ändå. Och då går jag inte ens igenom riktigt det jag har skrivit.

Kärlek till alla er! Ni som inte varit här än, kom hit!
/Eure Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar