tisdag 17 mars 2015

Mera bilder. Nu bara kastar jag de på er!

Idag har jag fått fantastiska bilder från "förbereda landet för hårda-vintern" och vitlökssådden (ingen aning om det heter så). Det var i alla fall i höstas när jag hade finaste av de finaste besöken av älskade Elin och Leo. Underbara fotografen av alla bilder är Leonore Põder (http://cargocollective.com/leonore) Vet inte hur en gör sånt här, men typ © Leonore Põder kanske? alltså att det är hennes bilder typ. Äh, jag vet inte. Men ni fattar nog alla. :)











Sedan har jag precis blivit kär i sångerskan Maxida Märak och kan väl rekommendera er alla att lyssna på hennes album Mountain Songs and Other Stories. Lyssnar på henne just nu och är typ i värsta bubblan. typ som att vara ute och gräva och bara ha det gött liksom. 
Hoppas ni känner samma. :)

Det var allt för mig ikväll.
Puss!

 Eure Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar