fredag 13 mars 2015

Vardagen i bilder (- går så mycket snabbare än text.)

 Ok, jag vaknar. ibland ser himlen ut sådär då. Det är rätt fint.

 Sedan är det dags för promenad. extra roligt om himlen är blå....
 ... och solen skiner.
 då tar jag på mig mina skor och går tillsammans med:

 Alfons. En väldigt uttråkat hund för tillfället.


ja, men så ser det ut där jag går då.


och sådär. Och sedan kommer jag hem.


Och försöker plugga.


Och börja med odlingssäsong 2015.


Löken är satt!


Och eftersom jag är en människa utan disciplin så börja jag flytta på rum. så att sovrum blir "kontor" och "kontor" (som aldrig används) blir sovrum. Men det var faktiskt viktigt. för förra året kunde ingen sova i det rummet när det började bli varmare. Blir typ bastu.



Ja, det här var ju det vissa av er ville ha. fler bilder. Men det är nog inte bilder på det ni vill ha. Men för att veta hur det ser ut här får en komma hit! Det här är en appetitretare eller vad det heter.

Det här är lite av ett skämt. Jag har väldig konstig humor idag - så ni förstår nog inte. Men det här är bitter ironi. Och jag har kul. Jättekul! Mer roligt får ni inte.

Tack och hej!
Från en tjej
som gillar dej.
vilken grej.
jag vet ej.
dikt från mej.
till alla-dej!

Puss och kram. Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar