tisdag 31 mars 2015

så fint väder det är!

Jag har ett nytt "projekt" kanske mer mål - besöka alla Skaraborgs naturreservat (sen kanske alla i västergötland och sen i hela sverige. HELA VÄRLDEN! alltså det här kommer ta hela livet). 

Idag var jag i Varholmen (Natura 2000). Ganska fint, ganska litet. Jag hamnade på nån slags soptipp också. det var konstigt. Men trevligt! Jag är så sjukt pepp nu, ska gå på alla såna guidade vandringar också, haha. (så snart har ni guiden här - jag kommer kunna visa er alla Skaraborgs smultronställen. ser jag framemot.) Kanske en till idag, vem vet! uppsatsen får bajsa på sig lite idag.  Åh, så jag hoppas att jag blir en naturnörd. Men det är svårt för jag kan verkligen inte det där med blommor och fåglar och så... Fast jag är ju ung, ge mig två år!

Nu ska jag ut och fixa lite till där. För det är kaos. Och fint väder.

/eure Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar