söndag 17 januari 2016

Dagens sorgliga historia som ni kan glädja er åt. (Varning för starka bilder)

Efter att yxan nästan har hackat av min fingertopp ska jag såååå laga massa, massa mat på den där jävla vedspisen idag (som vill ha så himla tunna vedklabbar). livet på landet. eller living on the edge. beroende hur du nu vill se det. jag sörjer min nagel. Djupt. Som än hänger tappert kvar. fastplåstrat med hårda tag. det här är kanske dagens mest sorgliga historia. i alla fall i ninas liv. 2016, du som bara skulle göra bra saker. jag är djupt besviken. Och som pricken över i:et så klämde jag mig precis i tvättstället så jag har fått en blodblåsa. Vi skulle kunna sammanfatta det hela med: skitdag. eller mindre drastiskt: "du har väl inte gått upp med rätt fot imorse" (det kanske en inte säger på svenska, men då får ni lära er något nytt!)

OBS! varning för överdrift: faktaruta: yxan nuddade fingernagel och klyvde den isär, mycket blod men allt annat är ok. så att jag inte får massa beklagar-brev på posten nu. trevlig söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar