fredag 23 december 2016

Sista veckan som självboende!

Mycket galet! Det är idag på dagen som min sista vecka som ensamboende (alltså människa-ensam-bo - alfonso och milli har jag självklart inte glömt bort) börjar. Veckan innan jag ska få en bo-kompis och vi kommer äntligen bli ett minikollektiv här. :) Mycket fint!!

Och att det dessutom är min älskade Elin som flyttar in - det gör ju det hela bara ännu bättre!! Hon har ju varit med på gården från start på olika sätt, hon har till och med varit här med mig innan den var köpt. Känns mycket roligt! Men jag måste ju också erkänna att det känns väldigt overkligt. Har städat hennes rum, hennes badrumskåp, hennes vardagsrumsblablabla, haha! det känns helt konstigt. Men mycket roligt att förbereda lite så. 2017 kommer ju redan bli unik bara på det sättet! Jag har ju bara bott här själv sedan jag flyttat in. Stor förändring. Åh, jag är ju redan nyfiken på nästa års sammanfattning! :) Men det går ju fort. Gött, det här blir nog ett mycket bra nytt år!
Vi har redan massa projekt som ni ska snart invigas i (haha)!

Kan knappt bärga mig från att hoppa in i det nya året! Men först jul!
Så kära vänner, då har det blivit dags: God jul & Gott nytt år!


Puss & kram
/tomte-Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar